Thema's

Hier kun je je opmerkingen over de Nederlandse Nvu-vertaling kwijt. Nvu kun je gebruiken voor het maken van websites.
Remix

Thema's

Berichtdoor Remix » 3 April 2006, 11:18

Hey, ik wil graag themas op NVU installeren bijvoorbeeld Blueshift.

https://addons.mozilla.org/themes/morei ... on=firefox

Dit download ik, dan krijg ik zo'n winrar bestand. Wat moet ik daarmee doen. Als ik dan via Themas Installeren bij NVU die aanklik krijg ik zo'n fout: Blueshift 1.1.01 kan niet worden geinstalleerd omdat het niet compatibel is met Nvu.

Zou iemand het mij helemaal uit kunnen leggen?

Alvast bedankt

nirwana
Beheerder

Berichtdoor nirwana » 3 April 2006, 19:16

Thema's zijn vaak specifiek voor een bepaalde toepassing. Nu wil je een Firefox-thema in Nvu installeren. Het is maar goed dat de installatie dan wordt tegengehouden.

Volgens mij zijn er nog niet veel thema's voor Nvu. Het Smoke-thema is er in elk geval wel: www.nvu.com/download.html
http://ghaint.no-ip.org:8942/~k2/moz/nvuSmoke.html
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over GIMP, Mozilla, OpenOffice.org / LibreOffice, opensource en Windows 10 ]

Remix

Berichtdoor Remix » 3 April 2006, 21:15

Ik bedoelde eigenlijk een soort stijl weetjewel...

Hier zo'n plaatje>>>>>>>>>>>>>>>

Hier het menu:

link
link
link
link

nirwana
Beheerder

Berichtdoor nirwana » 4 April 2006, 6:26

Remix schreef:Ik bedoelde eigenlijk een soort stijl weetjewel...

Hier zo'n plaatje>>>>>>>>>>>>>>>

Hier het menu:

link
link
link
link
Oh, je bedoelt meer een sjabloon voor een webpagina ? Dan zit je bij de thema's helemaal in de verkeerde richting. Met een thema geef je het programma een ander uiterlijk. Als je op zoek bent naar bruikbare ontwerpen voor een website, kijk dan eens op www.oswd.org
Daar vind je honderden (zo niet duizenden) opensource website-opmaken die je gratis kunt gebruiken (mits je de gestelde voorwaarden opvolgt).
Om maar even een voorbeeld te geven: www.oswd.org/design/preview/id/2829
Maar ook www.oswd.org/design/preview/id/2828 is een mogelijkheid.
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over GIMP, Mozilla, OpenOffice.org / LibreOffice, opensource en Windows 10 ]

Terug naar “Nederlandse Nvu-vertaling”