Mappen in lessen

Hier kun je je opmerkingen over de Nederlandse Nvu-vertaling kwijt. Nvu kun je gebruiken voor het maken van websites.
jtalens

Mappen in lessen

Berichtdoor jtalens » 26 Augustus 2005, 5:54

In de Nederlandse lessen wordt regelmatig verwezen naar mappen o.a. Map "Oefeningen","Leerligenwebsite" etc.
Waar kan ik die mappen vinden? Wie weet dat?
Gr. Joop.

nirwana
Beheerder

Berichtdoor nirwana » 26 Augustus 2005, 19:27

Joop,

Welke lessen bedoel je ?
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over GIMP, Mozilla, OpenOffice.org / LibreOffice, opensource en Windows 10 ]

jtalens

Berichtdoor jtalens » 27 Augustus 2005, 6:20

Joop,

Misschien heb ik de vraag bij de verkeerde club neer gelegd. Ik bedoelde de Nederlandse vertaling van "Websites bouwen met Nvu" te vinden op www.mozilla-nl.org/producten/nvu. Dat is een cursus waar regelmatig naar de map "Oefeningen"en ook andere mappen wordt verwezen. Gr. Joop.

nirwana
Beheerder

Berichtdoor nirwana » 27 Augustus 2005, 9:25

OK, ik begin het te begrijpen. http://www.mozilla-nl.org/downloads/nvu/Nvu-cursus.pdf wordt bedoeld. Daarin wordt verwezen naar oefeningen en lessen. Ik vermoed dat die ook eigenlijk bij de cursus horen. Maar misschien moet je dan die cursus volgen bij de maker van de cursus: www.wvdwebdesign.be
Alleen denk ik dat je in plaats van "Open het bestand gedicht.html uit de map Oefeningen" ook een willekeurige HTML-pagina kunt gebruiken. Het gaat uiteindelijk om het idee. Al zou het prettig zijn als je die map met oefeningen er ook bij hebt.
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over GIMP, Mozilla, OpenOffice.org / LibreOffice, opensource en Windows 10 ]

Gert-Paul

Berichtdoor Gert-Paul » 2 September 2005, 18:25

De cursus staat nu in zijn originele vorm op internet, dus zoals deze ook op papier inclusief CD-rom te verkrijgen is.

Op http://downloads.mozdev.org/mozillanl/N ... ningen.zip zijn de oefeningen te downloaden, maar het PDF-bestand moet nog aangepast worden. Dit zal waarschijnlijk binnenkort gebeuren.

jtalens

Cursus

Berichtdoor jtalens » 3 September 2005, 9:38

Ontzettend bedankt voor al jullie inspanningen in deze.
Groeten Joop.

Gast

Re: Mappen in lessen

Berichtdoor Gast » 4 Februari 2006, 12:51

jtalens schreef:In de Nederlandse lessen wordt regelmatig verwezen naar mappen o.a. Map "Oefeningen","Leerligenwebsite" etc.
Waar kan ik die mappen vinden? Wie weet dat?
Gr. Joop.
de leerlingenwebsite map moet je aanmaken in je mijn documenten en de oefeningen moet je downloaden

Terug naar “Nederlandse Nvu-vertaling”