verwijderen van de site

Hier kun je je opmerkingen over de Nederlandse Nvu-vertaling kwijt. Nvu kun je gebruiken voor het maken van websites.
jh

verwijderen van de site

Berichtdoor jh » 31 Juli 2005, 11:26

Hallo,
ik wil graag mijn homepagina verwijderen. Heb via Nvu deze geplaatst. Gisteren heb ik deze vraag ook gesteld en kreeg ik als antwoord dat ik de homapagina via de sitebeheer van Nvu moest verwijderen. Dit heb ik gedaan maar de hompagina staat er nog steeds op!. Het erge is dat onze sitebeheer nu leeg is en wij dus niet meer weten hoe we nu verder moeten!
Wie kan ons helpen! :cry:
Groeten,
Baukje

nirwana
Beheerder

Berichtdoor nirwana » 31 Juli 2005, 11:37

Als je de website van het Internet wilt verwijderen, dan denk ik dat je dat het beste via een FTP-programma kunt doen. Een voorbeeld van een opensource FTP-programma is FileZilla. Daarin geef je dan de gegevens van de provider op (net zoals je dat bij Nvu hebt gedaan). Vervolgens kun je bestanden verwijderen die je niet meer nodig vindt op de server.

Maar volgens mij moet dat ook wel via Nvu kunnen. Alleen heb je die site dan nog wel in de Sitebeheerder van Nvu nodig. Je kunt dan een overzicht krijgen van wat er op de webserver geplaatst is en deze pagina's hernoemen of verwijderen.
Zie http://nvudev.com/guide/1.0PR/ugs08.htm voor meer informatie (in het Engels).
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over GIMP, Mozilla, OpenOffice.org / LibreOffice, opensource en Windows 10 ]

Terug naar “Nederlandse Nvu-vertaling”