Typefout(jes) in Nvu 1.0PR (20050330)

Hier kun je je opmerkingen over de Nederlandse Nvu-vertaling kwijt. Nvu kun je gebruiken voor het maken van websites.
Asterxx

Typefout(jes) in Nvu 1.0PR (20050330)

Berichtdoor Asterxx » 22 April 2005, 8:45

Beste Gert-Paul,

In bovenstaande versie (1.0 PR) van Nvu staan een aantal typefoutjes.
Ik heb dit gemeld in dit onderwerp.
De foutjes die ik zie, zijn dezelfde als ik in versie 0.90 zag (bovenstaand onderwerp). Wellicht heb je de aanpssingen gedaan in de 1.0 versie en nog niet in de PR-versie, mar ik dacht, laat ik het even melden

Groeten

Gert-Paul

Berichtdoor Gert-Paul » 22 April 2005, 9:38

Blijkbaar heb je mijn laatste opmerking in dat onderwerp gemist, want daar leg ik uit hoe het zit. 1.0PR moest een beetje flitsend gelanceerd worden en daarom heb ik maar niets verteld dat het niet meer in 1.0PR kon komen omdat de versie al helemaal af was. Maar ik kan je wél beloven dat je ze in versie 1.0 niet meer zult zien.

Trouwens toch bedankt voor de melding :)

Asterxx

Berichtdoor Asterxx » 22 April 2005, 9:41

Daar heb ik inderdaad overheen gelezen :oops:

Ik wacht met spanning af.........Bij het weggetje, de maker van de webmail extensie.........ik krijg hem niet te pakken (ik weet het, moet eigenlijk in andere topic)

nirwana
Beheerder

Berichtdoor nirwana » 22 April 2005, 20:12

Asterxx schreef:Bij het weggetje, de maker van de webmail extensie.........ik krijg hem niet te pakken
Als je een mail naar de WebMail-mailinglist hebt gestuurd met daarin het nieuws dat je een vertaling van de extensie hebt gemaakt dan is dat eerst voldoende nieuws. Zodra de maker van de extensie weer in de lucht komt, kan hij dat verder oppakken. Tot die tijd kun jij op jouw website gewoon de Nederlandse vertaling van deze extensie aanbieden en wordt daarnaar gelinkt vanaf ons forum en Mozilla-nl.org. Hopelijk wordt het ook nog eens officieel onderdeel van deze extensie, maar dan moet de maker van de extensie daar wel actie op ondernemen.
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over GIMP, Mozilla, OpenOffice.org / LibreOffice, opensource en Windows 10 ]

Terug naar “Nederlandse Nvu-vertaling”