Nvu-nl 0.90RC

Hier kun je je opmerkingen over de Nederlandse Nvu-vertaling kwijt. Nvu kun je gebruiken voor het maken van websites.
Gert-Paul

Nvu-nl 0.90RC

Berichtdoor Gert-Paul » 4 Maart 2005, 19:02

Ik had vandaag schermafbeeldingen nodig van Nvu in het Nederlands en aangezien de RC van 0.90 uit is met het nieuwe thema (dat trouwens nog niet overal is doorgevoerd) heb ik snel de nieuwe teksten vertaald die erin zitten.

Voor iedereen die dus de RC en 0.90 totdat de officiële NL vertalingen beschikbaar zijn wil gebruiken kan het taalpakket vanaf http://home.hccnet.nl/e.vd.beek/NVU/nvu ... -nl-NL.xpi downloaden.

Commentaar is altijd welkom ;)

nirwana
Beheerder

Re: Nvu-nl 0.90RC

Berichtdoor nirwana » 4 Maart 2005, 19:16

Gert-Paul schreef:Ik had vandaag schermafbeeldingen nodig van Nvu in het Nederlands en aangezien de RC van 0.90 uit is met het nieuwe thema (dat trouwens nog niet overal is doorgevoerd) heb ik snel de nieuwe teksten vertaald die erin zitten.
Dat is wel het slechtste excuus dat ik in tijden heb gehoord :)
Maar we zullen je er ongetwijfeld dankbaar voor zijn.

Voor wie meer wil weten over deze versie:
Changelog:
* pinger now allows connection settings
* text selection now allowed in Validator's result window
* DIV now added to Block format dropdown and menu (requested by Beth Epperson)
* link to "Localizing Nvu" added to Help menu
* Theme Manager was not showing "Restart Nvu to use theme"
* the Link dialog has now a "this is an email address" checkbox so people don't have to know the syntax of mailto URLs (that's a VERY frequent feedback)
* the Link dialog can now handle the target attribute in the MoreOrFewer section
* PHP and Comments now hidden in Preview mode and correctly displayed in AllTags mode.
* new default theme, icons designed by Linspire Inc.
* Mac OS X need-to-quit-twice bug fixed
* Printing was horked. Printing a document was always printing the document in the last window's tab
* the pinger and the Tip of the Day were not launched if the app starts with the Site Manager hidden.
http://glazman.org/weblog/dotclear/inde ... nvu-090rc1
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over GIMP, Mozilla, OpenOffice.org / LibreOffice, opensource en Windows 10 ]

Gert-Paul

Re: Nvu-nl 0.90RC

Berichtdoor Gert-Paul » 4 Maart 2005, 19:40

nirwana schreef:Dat is wel het slechtste excuus dat ik in tijden heb gehoord :)
Maar we zullen je er ongetwijfeld dankbaar voor zijn.

lol. Ja, ook wel voor de gebruikers hoor.. Ik heb echter meerdere dingen die ik moest doen en daarom kwam dit ineens bovenaan :)

sc00zy

Berichtdoor sc00zy » 11 Maart 2005, 12:59

Werk aan de winkel... 0.9 is vandaag uitgekomen :)

Gert-Paul

Berichtdoor Gert-Paul » 11 Maart 2005, 13:41

sc00zy schreef:Werk aan de winkel... 0.9 is vandaag uitgekomen :)

Ja, ik las het. De NL versie komt er binnenkort aan, als het erg meezit nog aan het einde van de middag maar reken maar op morgen.

Gert-Paul

Berichtdoor Gert-Paul » 11 Maart 2005, 22:13

En klaar :) --> http://mozillanl.mozdev.org/

Windows versie direct beschikbaar, Linux en Windows zip over een uurtje en Mac versie komt er morgen aan..

Veel plezier allemaal ermee :)

nirwana
Beheerder

Berichtdoor nirwana » 11 Maart 2005, 22:25

Gert-Paul schreef:En klaar :) --> http://mozillanl.mozdev.org/

Windows versie direct beschikbaar, Linux en Windows zip over een uurtje en Mac versie komt er morgen aan..

Veel plezier allemaal ermee :)
Ja, ik zag het op MozDev en ben er nu een bericht over aan het maken voor op MozBrowser.
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over GIMP, Mozilla, OpenOffice.org / LibreOffice, opensource en Windows 10 ]

Gert-Paul

Berichtdoor Gert-Paul » 13 Maart 2005, 14:41

En hoewel er niet veel Mac-gebruikers op het forum aanwezig zijn is het goed om te melden dat vanaf nu de Mac versie ook klaar staat.

Verder moet de auto-update functie van het taalpakket goed moet werken vanaf nu (als je het taalpakket voor versie 0.81 gebruikte).

Suggesties voor de vertaling hoor ik graag, want voor 1.0 wil ik de interface nog wel eens goed langslopen. Ik zal er binnenkort wel een nieuw topic voor openen.. maar suggesties etc. hoor ik graag :)

Terug naar “Nederlandse Nvu-vertaling”